About The Blogger

My name is Tammy Lim and I am an award winning blogger from Top 10 Malaysia Magazine and Cleo Malaysia Magazine. I have been blogging since 2008 and I am also the founder of a local Malaysian beauty & lifestyle community called The Butterfly Project. People often tell me that I'm a wonder woman, but in reality - if it's something you love, you can do wonders.

When I'm not wondering, I'll be on my computer searching for the next fountain of youth or hunting down a fantastic deal. I'm also a shopaholic, wanderluster, spa enthusiast and proud hipster who loves planning special occasions and surprises for her loved ones.
  • Top 10 Female Bloggers in Malaysia Award
  • Cleo's Next Top Blogger Malaysia Award
  • Founder of The Butterfly Project Malaysia



  • JOM SERTAI COSMO DI PINK BAZAAR AND AUCTION SABTU INI!

    11.09.2010


    Jom sertai Cosmo melawan kanser serviks di Pink Bazaar and Auction, sebuah inisiatif di bawah "Power over Cervical Cancer" (POCC) . Bertemakan “Fight Cervical Cancer in Style, Best Friends Forever”, kempen ini bertujuan untuk meningkatkan tahap kesedaran dan memperlengkapkan wanita di Malaysia untuk memperoleh kuasa terhadap kanser serviks.

    Antara aktiviti yang terdapat di Pink Bazaar ini termasuk lelongan barangan peribadi sumbangan dari selebriti tempatan, jualan dari pelbagai jenama fesyen dan kecantikan serta khidmat nasihat mengenai kanser serviks. Cosmopolitan dan CLEO juga turut mengadakan aktiviti jualan majalah serta langganan percuma kepada pembaca bertuah. Separuh dari hasil jualan dan sumbangan ini akan disalurkan ke National Cancer Society Malaysia (NCSM) untuk untuk mempertingkatkan servis terhadap pesakit kanser serviks seperti screenings, support groups serta inisiatif untuk menaikkan tahap kesedaran mengenai kanser serviks di kalangan kaum wanita di Malaysia. Kamu juga digalakkaan untuk berkongsi your own digital photo pledge melalui website interaktif info kanser serviks iaitu www.pocc.com.my

    So ladies, let's your support and join Cosmopolitan dan CLEO at Pink Bazaar and Auction this weekend;

    Tarikh: November 13, 2011
    Masa: 1-5pm
    Tempat: Zouk CLub, 113 Jalan Ampang, Kuala Lumpur

    1 comment:

    1. Let's go! Let's go!

      I have mine posted as well. Here, http://voguefemme.xanga.com/735371199/fight-cervical-cancer-in-style-with-pocc--zouk-kl/

      ReplyDelete

    Thank you for leaving a comment!

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...