Welcome to my wonderland where I share my experiences as a woman on beauty, shopping, travel & lifestyle. I love taking photographs with my HTC phone so most pics you see here is taken with a smart phone!.
  • Top 10 Female Bloggers Msia 2014
  • Founder of The Butterfly Project Malaysia
  • Winner of Cleo's Next Top Blogger Msia 2011
  • Nuffnang x Marie France Blogger Winner

Recent Posts

Lip of The Day: L'oreal Paris Glam Shine in Coral Sherbet


I am wearing L'oreal Paris's Glam Shine lipgloss in Coral Sherbet today. It's a glossy sheer lip gloss with strong shimmers. At first I thought orange? coz it looks orange but when I tried it on, it actually compliments my lip's natural color and the shine is "really dam shiny man!!! no kidding!!! like a sandy beach of diamonds". The product says "long lasting gloss 6 hours, exquisite color with infinite shine". While the color didn't last through dinner (yea I ate it), the shine kinda stuck on. Well I still like the glossy shine while it lasted and it's a bit minty or cooling on the lips. My camera don't do justice to the brilliance of the shine *frowns*.

the 1st gloss that shines up to 6 hours


  1. Sexy lips with nice mole.


  2. Wow.. luscious lips with sexy mole... grrroowwwll.. :p Just like a sexxyyy kitty..

  3. we hav almost the same beauty MARK!!
    hmm yummy lippie color!recently am learning towards muted, nude sorbet color hehe

    perhaps you can bring back the shine on my lips

  4. Heron: thx thx....hehehe.. muaks

  5. PiggiYing: grroowwll meooowww.... first time see my lips meh!!!

  6. Stellar: yes long live sexy moles next to lips!!! hey the shine really dam kau shimmering.. and it lasts for up to 6 hours as claim. Even if the color fades due to makan, wash mouth, the shines stays on! omg.. i love this lip gloss now. FORGOT TO BRING TO WORK TODAY! argh.. nothing to wear to burst bee launching.

  7. I'm wearing Glam Shine in Forever Pink today.. like the colour, gives me a different look..

  8. nice lips~
    i really think it looks more beauty on you than on me ......sigh.........

  9. thanks for commenting and following :D

    the lipgloss looks pretty!!

    it seems that you and Stellar had a blast at the Benefit event! Looks like a lot of fun!! lucky!

    i agree contacts enhances the eyes nicely! but i dont like wearing them daily; id rather the clear ones :)

  10. ooooo! must buy ASAP! and girl ... u have pretty lips u know that? and ure beauty mark ... its perfect! xoxo! ;-)


meow thx ^_^ for commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...